تازه چه خبر؟
27 آبان 1389برچسب:, :: 7:32 ::  نويسنده : سکوت

 

شاید با خودتان بگویید مگر می شود اسم هم رنگ داشته باشد! اما این موضوع این روزها روانشناسان بسیاری را به مطالعه وا داشته است.به گفته آنان همه ما به نحوی تحت تاثیر رنگ ها هستیم. حتی اسم هر کس دارای رنگی است که این رنگ می تواند زندگی او را تحت تاثیر قرار دهد! این که شما بدانید برای اسم تان رنگ مخصوصی وجود دارد و می‌توانید راز شخصیتی خود را از لا به لای آن دریابید مطلب جدیدی در روانشناسی رنگ هاست.



ادامه مطلب ...


27 آبان 1389برچسب:, :: 7:26 ::  نويسنده : سکوت

ـ اثر لب و زبان هر کس همانند اثر انگشت آن منحصر به فرد است. 

ـ رشد کودک در بهار بیشتر است.

 



ادامه مطلب ...


 

در دنیای مُد، عطر و ادوکلن هم مثل رخت و لباس و کفش و کلاه و . . . سال به سال، نو می‌شود اما هر عطری برای Imageهر سن و هر موقعیتی مناسب نیست.

از عطرهایی مانند بولگاری، اسکادا و ایریا که رایحه سنگینی دارند، ترجیحا در محافل رسمی استفاده کنید. همیشه بهتر است که در مکان‌های رسمی از رایحه‌های تلخ، گرم، شیرین و تند استفاده کنید.

در ساخت عطرهای تلخ معمولا از اسانس‌هایی مانند ریشه درختان و ادویه‌های تند شرقی استفاده می‌کنند. عطرهای شیرین و گرم هم عطرهایی هستند که از بو و طعم شکلات و میوه‌های تابستانی برخوردارند.

از عطرهایی مانند مادام روشاز، گپ، هوگو و آزارو ترجیحا در محافل دوستانه و صمیمی استفاده کنید. همیشه بهتر است که در محافل دوستانه و صمیمی، از عطرهای سرد و ترش استفاده کنید.



ادامه مطلب ...


24 آبان 1389برچسب:, :: 15:37 ::  نويسنده : سکوت

 

 

Image

 

 

محيط کار را با محفل مهماني اشتباه نگيريد و لباس تنگ و جلب توجه‌کننده نپوشيد که علاوه بر عذاب خودتان، مخاطبتان را هم در برقراري رابطه دچار مشکل مي‌کنيد.

 



ادامه مطلب ...


24 آبان 1389برچسب:, :: 15:29 ::  نويسنده : سکوت

 

 6 فن قوي براي آرامش روحي

 

استرس زيادي كه دنياي مدرن به ما وارد مي كند سبب شده است كه  آرامش دست نيافتني به نظر برسد. با اين حال  باز هم هيچ دليلي وجود ندارد كه زندگي خود را پر از استرس و اضطراب نماييم. اگر هنر ايجاد آرامش را بياموزيد مي توانيد به راحتي لذت زندگي را بچشيد. راز ايجاد آرامش كنترل ذهن است. به عنوان مثال شما مي توانيد براي سلامتي خود يك ساعت در روز ورزش كنيد و همينطور مي توانيد نسبت به اضافه وزن خود بي تفاوت باشيد و يك عمر با نگراني دست به گريبان باشيد.



ادامه مطلب ...


24 آبان 1389برچسب:, :: 15:21 ::  نويسنده : سکوت

اگر شما دنبال روشنایی منحصر به فرد برای فضای باز منزل خود می گردید این شکوفا می تواند بسیار جالب باشد.



ادامه مطلب ...


21 آبان 1389برچسب:, :: 12:29 ::  نويسنده : سکوت

 

در میان بنی اسرائیل عابدی بود. وی را گفتند : فلان جا درختی است و قومی آن را می پرستند !!!

        عابد خشمگین شد، برخاست و تبر بر دوش نهاد تا آن درخت را برکند...

        ابلیس به صورت پیری ظاهر الصلاح، بر مسیر او مجسم شد، و گفت : ای عابد، برگرد و به عبادت خود مشغول باش!

        عابد گفت : نه، بریدن درخت اولویت دارد...



ادامه مطلب ...


21 آبان 1389برچسب:, :: 12:21 ::  نويسنده : سکوت

سابقه اندازه گیری و اهمیت آن در زندگی روزمره بر کسی پوشیده نیست و همه ما کم و بیش با آن آشنا هستیم .

از دیر باز نیز انسانها با استفاده از وسایل مختلف  اقدام به اندازه گیری طول یا عرض  یک شیء می کردند. اما با پیشرفت تکنولوژی در زمان های مختلف  ابزارهای پیشرفته تری برای این کار ساخته شدند که در عین راحتی امکانات پیشرفته تری داشته اند.

در این پست شما را به نمونه جدیدتری از این وسایل اندازه گیری آشنا کنیم که می تواند جای روش های اندازه گیری امروزی را بگیرد.

این وسیله اندازه گیری هوشمند که طراحان آن Choi Hyong-Suk, Jung Ji-hye و Yoo-Jin Park هستند از دو قسمت تشکیل شده ، که بر روی انگشتان دست سوار می شوند و با ایجاد سیگنال می توانند اندازه سطح مورد نظر را بر روی صفحه نوشتاری که در بالای آنها قرار دارد نشان دهند.

 انرژی این وسیله نیز به صورت شارژی تامین می شود. همچنین این وسیله هوشمند می تواند در سه حالت مختلف میلیمتر ، سانتیمتر و متر اندازه و مقیاس مورد نظر را مشخص کند.

 



 

توسعه دهندگان مرورگرهای اینترنتی به طور مداوم در حال سرو کله زدن با کاربرانی هستند که مرورگر خود را بروز نمی‌کنند که یا خود کاربر در این خصوص مقصر است که آن هم ناشی از اطلاعات کم کاربر است و یا توسعه دهندگان اطلاعات کافی در خصوص آن را منتشر نمی‌کنند و این یک مانع در پیشرفت دنیای وب به سمت آخرین و بزرگترین فن آوری در دنیای مرورگرها که همانا HTML5 است، می‌باشد.

در کمال شگفتی موسسه تحلیل آماری statcounter اعلام کرد که در حدود ۷۱ درصد از کاربران مرورگرهای اینترنتی دارای آخرین نسخه از مرورگر خود هستند که در این میان کاربران مرورگر کروم پیشتاز هستند که در حدود ۹۰٫۶ درصد از کاربران مرورگر کروم دارای آخرین نسخه استیبل یا همان پایدار ۷ هستند که با توجه به چرخه انتشار بسیار سریع این مرورگر که نسخه ۸ آن نیز در دست آزمایش است بسیار محتمل است.



پس از مرورگر کروم نیز مرورگر فایرفاکس با ۸۱ درصد در نسخه ۳٫۶ ،مرورگر اپرا با ۷۷ درصد از نسخه ۱۰٫۶ و سافاری با ۷۱ درصد در نسخه ۵ قرار دارند.

البته جای تعجب ندارد که دیگر اینترنت اکسپلورر مرده باشد زیرا بسیاری از کاربران این مرورگر دیگر تمایلی به بروز رسانی نرم افزار خود ندارند و با این حال در حدود ۶۰ درصد از کاربران اینترنت اکسپلورر دارای نسخه ۸ بوده و بسیاری هم چشم انتظار نسخه ۹ هستند تا شاید از سایر مرورگرها دست بکشند.

حالا یک سوال : شما از آخرین نسخه پایدار مرورگر خود استفاده می‌کنید یا از نسخه بتای و آزمایشی آینده و شاید هم از نسخه قدیمی و منسوخ مرورگر خود استفاده میکنید ؟



21 آبان 1389برچسب:, :: 11:41 ::  نويسنده : سکوت

واژه «اوكی» امروزه یكی از پركاربردترین واژه‌ها در بسیاری از زبان‌هاست و از نظر گسترش در سطح جهانی، جزو بین‌المللی‌ترین واژه‌ها به‌شمار می‌رود. واژه اوكی از كجا آمده؟ آیا روزی به‌طور اتفاقی این واژه به ذهن یك نفر خطور كرد و بعد هم همه شروع به استفاده از آن كردند و بعد هم جهانگیر شد؟ كتابی نوشته «َلِن مِت‌كالف» كه به تازگی در این مورد درآمده راهگشای پاسخ به این پرسش‌هاست. مت‌كالف در این كتاب كه «اوكی: قصه عجیب برترین واژه » نام دارد مدعی می‌شود كه «اوكی» برترین ابداع انگلیسی‌زبانان است. این مدعا البته سوال‌برانگیز است. «اوكی» چطور می‌تواند یك ابداع باشد؟ و آیا این واژه كوچك می‌تواند از موزیك جاز، بیس‌بال و تلفن و انیمیشن «سیمپسون‌ها» هم برتر باشد؟ در واقع پاسخ به پرسش اول، بله، است.
 



ادامه مطلب ...


21 آبان 1389برچسب:, :: 11:38 ::  نويسنده : سکوت

 

خودتون قضاوت کنید !!



21 آبان 1389برچسب:, :: 11:31 ::  نويسنده : سکوت

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب