تازه چه خبر؟
پنج شنبه 10 آذر 1390برچسب:, :: 10:21 ::  نويسنده : سکوت

اگر شما بخواهید دنبال یک موضوع بگردید چی کار می کنید؟ اکثرا از طریق موتورهای جستجو به دنبال نتایج دلخواه خودتان می گردید. حالا اگر مثلا شما و مثلا اصغر در یک مورد نوشته باشید و توی صفحه اول جستجوی مثلا گوگل، فقط نتیجه شما نشان داده بشود چی می شود؟



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, :: 2:4 ::  نويسنده : سکوت
چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, :: 2:1 ::  نويسنده : سکوت

 آشنایی با عطر و انتخاب آن

اگر به نحوه خرید عطر و ادوکلن توسط اشخاص مختلف دقت کرده باشید می بینید که از شیوه های مختلف و گاهی عجیب و غریبی برای انتخاب استفاده می کنند. مثلا جوانترها، بیشتر تقلید می کنند. 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, :: 1:59 ::  نويسنده : سکوت

 چاره‌جویی برای تعریق در تابستان

تعریق اغلب برای افراد، صرفاً یك ناراحتی جزیی است. بویی كه در بعضی موارد ایجاد می‌شود به‌علت عرقی است كه احتمالاً بوی آزاردهنده‌ای دارد. 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, :: 1:55 ::  نويسنده : سکوت

 ۵ راز زیبایی

برخلاف تصور بیشتر خانم‌ها، داشتن ظاهری آراسته کار چندان سخت و پیچیده‌ای نیست. پول زیادی هم لازم ندارد. به نظر کارشناسان، بیشتر خانم‌ها اگر چند راز کوچک و اساسی زیبایی را بدانند، با به کار بردن آنها و بی این‌که هزینه گزافی صرف کنند، می‌توانند به ظاهر مطلوب خود دست پیدا کنند. 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, :: 1:53 ::  نويسنده : سکوت

 ۱۰ اشتباه در ظاهر شما

برای داشتن یک تیپ مقبول مردانه،یاد بگیریم که از انجام چه کارهایی و چگونه خودداری کنید.



ادامه مطلب ...


شنبه 21 خرداد 1390برچسب:, :: 8:28 ::  نويسنده : سکوت

 

همه ما دوست داریم بهترین باشیم و تا آنجا که می توانیم زیبا به نظر برسیم. اغلب افراد پول زیادی برای خرید محصولات آرایشی و زیبایی و تزئینات خانگی می پردازند.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 5 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 14:33 ::  نويسنده : سکوت

امروزه مد و مدگرایی بخش وسیعی از زندگی روزمره انسانها را به خود اختصاص داده است. نه تنها خانمها به زیبایی ظاهرو آراستگی خود اهمیت می دهند بلکه آقایان نیز به این نتیجه رسیده اند که پیروی از مد روز میتواند نقش بسیار مهمی را در زندگی فردی، اجتماعی و حتی شغلی آنها ایفا کند.



ادامه مطلب ...


 

در دنیای مُد، عطر و ادوکلن هم مثل رخت و لباس و کفش و کلاه و . . . سال به سال، نو می‌شود اما هر عطری برای Imageهر سن و هر موقعیتی مناسب نیست.

از عطرهایی مانند بولگاری، اسکادا و ایریا که رایحه سنگینی دارند، ترجیحا در محافل رسمی استفاده کنید. همیشه بهتر است که در مکان‌های رسمی از رایحه‌های تلخ، گرم، شیرین و تند استفاده کنید.

در ساخت عطرهای تلخ معمولا از اسانس‌هایی مانند ریشه درختان و ادویه‌های تند شرقی استفاده می‌کنند. عطرهای شیرین و گرم هم عطرهایی هستند که از بو و طعم شکلات و میوه‌های تابستانی برخوردارند.

از عطرهایی مانند مادام روشاز، گپ، هوگو و آزارو ترجیحا در محافل دوستانه و صمیمی استفاده کنید. همیشه بهتر است که در محافل دوستانه و صمیمی، از عطرهای سرد و ترش استفاده کنید.



ادامه مطلب ...


24 آبان 1389برچسب:, :: 15:37 ::  نويسنده : سکوت

 

 

Image

 

 

محيط کار را با محفل مهماني اشتباه نگيريد و لباس تنگ و جلب توجه‌کننده نپوشيد که علاوه بر عذاب خودتان، مخاطبتان را هم در برقراري رابطه دچار مشکل مي‌کنيد.

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب