تازه چه خبر؟
پنج شنبه 30 دی 1389برچسب:, :: 19:17 ::  نويسنده : سکوت

 

چند سال پیش گروهی از فروشندگان در شیکاگو برای شرکت در یک سخنرانی عازم سفر میشوند و همگی به همسران خود وعده میدهند که روز جمعه حتماً برای صرف شام کنار همسران خود خواهند بود.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 30 دی 1389برچسب:, :: 19:11 ::  نويسنده : سکوت

 

روزی فرا خواهد رسید که جسم من آنجا زیر ملحفه سفید پاکیزه ای که از چهار طرفش زیر تشک تخت بیمارستان رفته است، قرار می گیرد و آدم هایی که سخت مشغول زنده ها و مرده ها هستند از کنارم می گذرند.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 30 دی 1389برچسب:, :: 19:8 ::  نويسنده : سکوت

 

ماجرایی در تاریخ ۱۳۵۹ شمسی مطابق با ۱۹۸۰ میلادی ماه آوریل بوقوع پیوست که اهالی کشور مصر به شهرهای نزدیک و روستاهای مجاور را به خود معطوف داشت، و آن را نویسنده معروف، استاد اسماعیل، در کتاب خود به نام `انسان و اشباح جن` چنین می نویسد :



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 30 دی 1389برچسب:, :: 19:5 ::  نويسنده : سکوت

 

وقتی سارا دخترک هشت ساله ای بود، شنید که پدر و مادرش درباره برادر کوچکترش صحبت می کنند ... که برادرش سخت بیمار است و آنها پولی برای مداوای او ندارند.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 30 دی 1389برچسب:, :: 18:45 ::  نويسنده : سکوت

 

دیروز بر دروازه ی معبد ایستادم و از رهگذران درباره ی رموز و آداب عشق پرسیدم. مردی میانسال می گذشت. جسمی بی رمق و چهره ای غمگین داشت



ادامه مطلب ...


قبل از توجه شما به این توصیه ها – دقت به ذکر چند نکته ضروری است !! یکی این که این توصیه ها در دراز مدت و در طول یک دوره درمان !!! حداقل سه ماهه جواب می دهد . ثانیا اجرای آنها باید کاملا حرفه ای باشد و هرگونه ناشی بازی باعث خراب شدن آثار آن می گردد .



ادامه مطلب ...


20 دی 1389برچسب:, :: 9:27 ::  نويسنده : سکوت

یک مخترع «ام. آی. تی» دستگاهی را اختراع کرده است که طعم خمیردندان را بر اساس تغییرات آب و هوایی تغییر می‌دهد.

 



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب